Stichting Buitenzinnig

Welkom op de sprankelende digitale thuishaven van Stichting BuitenZinnig in Dordrecht!

Bij ons draait alles om het creëren van een levendige, inspirerende gemeenschap waar mensen samenkomen, zichzelf kunnen zijn en de magie van de natuur kunnen ervaren.

Wat is
Stichting Buitenzinnig

BuitenZinnig is niet zomaar een stichting; het is een groen paradijs in het hart van Dordrecht waar we de kracht van de natuur omarmen om verbinding te creëren.
Of je nu op zoek bent naar rust, een luisterend oor, avontuur, of simpelweg een plek om te bloeien, hier ben je thuis.

Onze Groene Oase: In het hart van Dordrecht vind je onze groene oase, een plek waar groei en ontwikkeling hand in hand gaan met de rustgevende aanwezigheid van de natuur.

Van weelderige tuinen tot gezellige ontmoetingsplekken, hier ontdek je de kracht van buiten zijn.

voor iedereen

Of je nu jong of oud bent, bij BuitenZinnig is er voor elk wat wils.
Van creatieve workshops tot allerlei voeding gerelateerde activiteiten zijn ontworpen om te inspireren, te verbinden en het beste in iedereen naar boven te halen.

Duurzaamheid in Actie: als stichting omarmen we duurzaamheid als een levensstijl. Ontdek onze groene initiatieven en leer hoe we samen een positieve impact kunnen maken op onze omgeving.

Word Lid van de BuitenZinnige Gemeenschap: sluit je aan bij onze bloeiende gemeenschap en ervaar de magie van BuitenZinnig zelf.
Of je nu een nieuwkomer bent of een oude vriend, hier is er altijd plek voor jou.

Ontdek, Verbind, Groei – Welkom bij Stichting BuitenZinnig!

Dompel jezelf onder in de schoonheid van de natuur en ontdek de onbegrensde mogelijkheden die BuitenZinnig te bieden heeft.
We kijken ernaar uit je te verwelkomen in onze groene oase in Dordrecht!