Decoratieve producten

We maken zelf een keur aan producten die erg leuk zijn om te hebben. Alles gemaakt uit duurzame en eerlijke materialen en producten die je verwacht bij een prachtig initiatief als ons VoedselBos en ProefTuin.

Beschilderde

Terracotta Bloempotten

Deze, door onze grafisch ontwerpster Linda, feestelijk beschilderde terracotta bloempotten in allerlei afmetingen doen het heel goed in de vensterbank in uw tuin of op het terras.

Wij maken ze ook op bestelling, vraag naar de voorwaarden.

SBZ

Vogelhuisjes

We hebben een bijzonder vogelhuisje ontwikkeld niet in de “normale” vorm zoals u gewend bent, maar in de vorm van een ei. Wij maken het huisje uit watervast FSC Multiplex zodat u ervan uit kunt gaan dat uw donatie duurzaam is en lang meegaat. Op vernuftige wijze is de achterzijde te openen om hem in de winterperiode van binnen even lekker schoon te maken.

Getrokken

Kaarsen

Wij hebben mooie hand getrokken kaarsen vervaardigd in onze dagbestedingsruimte. Doe maar gewoon…..één kleur of straks als we onze eigen bijen hebben uit bijenwas. De kaarsen zijn per twee stuks verpakt. Maar hoe leuk is het niet, om zelf een kaars te trekken uit de warme parafine van onze Kaarsen Ketel.

Touw

Lampen

Helemaal nieuw in ons assortiment zijn de lampen vervaardigd uit touw. Touw van allerlei diktes en soorten. In kleine, grote of heel grote bollen, maar ook in allerlei andere vormen. Mooie natuurlijke materialen op uw wens gekleurd met natuurlijk! ook weer natuurlijke kleurstoffen. De lampen worden op bestelling naar uw wensen vervaardigd.

Betonlook

Plantenpotjes

Leuk voor op de tafel in een groepje van 3, of gewoon als cadeautje onze zelfgemaakte betonlook plantenpotjes gevuld met wel 10 soorten sedum. Sedum is een vetplantje en zorgt voor een mooie bloemenpracht. Ze zijn eenvoudig in onderhoud, geef weinig water.